tiistai 21. syyskuuta 2010

Laattapisteellä

Kävin keskustelemassa laattavalinnoista ja perehdyin vähän siihen, mitä siellä on tarjolla. Kyllähän siellä oli jotain ihan varteenotettaviakin vaihtoehtoja. Musta-valkea-harmaa sävyt edelleen minulla mielessä, ei hairahduksia. Luonnokiveähän olen kanssa alusta pitäen miettinyt koristeeksi pelkistettyyn lookkiin, edelleen olen samoilla linjoilla ja haluan sen luonnonkivi-ideani toteuttaakin.

Kunhan saan työvuorolistaani eteenpäin, niin sovin sitten sinne suunnitteluajan ja valitaan kaakelit eri tiloihin. Melkoista minuuttiaikataulutusta kun tämä arki nyt juuri sattuu olemaan, keittiösuunnitteluaikoja kalenterissa vielä pilvin pimein ja jokaisella tapaamisella tuntuu aikaa aina menevän se pari tuntia kerrallaan.

Keittiöstä minulla itselläni alkaa olla visio päässä. Se on ihan hyvä juttu. =)
Kivitasoasia vielä mietityttää, siis minähän ne ottaisin vaikka heti, mutta miestä mietityttää se, että kuinkahan nopsaan allekirjoittaneen mieli mahtaakaan muuttua ja maku, että onko oikeasti kannattava sijoitus. XD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!