perjantai 3. helmikuuta 2012

Vaaleanpunaisen lumossa..

 Houkuttelevat koko-sarjan jättimäiset puolen litran mukit tarttuivat aivan pakosti mukaan kauppareissulta..Ja olen minä vähän kaipaillutkin muumimukeille seuraa tuonne kaappiin...
Sinänsä näitä pieniä vateja ei ehkä tule arjessa käytettyä, mutta mikäpä tyylikkäämpää kuin kattaa tuo jättimuki, väliin servetti ja sitten tuo lautanen, mikäli tarjoan esim.kuuman kaakaon kermavaahdolla vieraille..

 Pentikin roosat pyyhkeet ovat tervehtineet vieraitamme nyt jonkun aikaa... Vaihtelua beigeen tylsyyteen, joka taas toisaalta välillä on rauhoittavaakin.. (kolmannet pyyhkeet mitkä tuolla alakerran vessassa on ovat Housen Hands-tekstillä olevat valkoiset pyyhkeet)..

Olen ikuisesti heikkona vaaleanpunaiseen, ainakin tuntuu kovin sille. Vuosia olen ostanut Roosa nauha -kamppanjan tuotteita, minulta löytyy mm. vaaleanpunainen sini-tuotteen moppi, nuo fiskarsin saksisetti ja keittiösetti, vaaleapunainen auton raappa ja harja, vaaleanpunainen "mikkihiirikorvainen" purkinavaaja, kauppakassit ja lukuisia muita Roosa nauha -tuotteita. Väri on yksi syy ostaa niitä, toinen on hyvä tarkoitus mihin niistä menee osa tuotosta.. Anoppinihan on kuollut rintasyöpään.. =/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!