keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

Pelihuoneen elämää

Harmittelen täällä sitä, etten oikein ole kovin hyvä kuvaamaan huoneita.. Aina jotain oleellista puuttuu tai kuvakulmat ovat tylsiä.. =/ Pitäisi varmaan mennä valokuvauskurssille.. ;)  Yläkerran pelihuone, joka on siis lapsille tarkoitettu "olohuone" tai oleskelutila, on vielä vähän kesken. Sohvan taakse olevalle seinälle haaveilen jättimäistä canvas-taulua, jossa on kaikki neljä poikaa. Taulu saisi olla mustavalkea ja kuva sellainen potretti. Kuvan molemmille puolille olen hankkinut jo kaksi valkeaa kynttilälampettia, jotka joskus täälläkin esittelin.

Pelihuoneen oven päällä olevalle seinäkaitaleelle olen välillä suunnitellut sisustustarraa. Sisustustarrat sinänsä eivät ole vielä vieneet minua mukanaan, enkä ole niistä kovin innostunut, mutta tuohon tarraan minulla olisi ajatuskin; Tarrassa voisi lukea teksti "Game over.." -Ihan vaan siksi, että kyseessä on kutsumamme pelihuone. Huone, jossa pelataan lautapelejä, pleikkaria ja joskus ihan palapelejäkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!