lauantai 5. huhtikuuta 2014

Toisen romu on toisen aarre

 Joskus on kiva käydä koluamassa vanhoja tavaroita. Niissä voi löytyä oikeita aarteita! Nämä hopealusikat odottivat minua eräässä paikallisessa wanhojen tavaroiden myymälässä. Aion niistä tehdä tauluja ja haaveilen saavani niitä vielä lisääkin.
 Wanhoja ikkunan pokia minulla on poikien ukkilasta eli oman isäni kotitilalta tuotuna, mutta nyt löytyi vielä sopivampi poka valokuvan kehykseksi. Pesua vaille valmis.

Myös vanhoja ovia olen yrittänyt metsästää erästä isompaa projektia varten, nyt löytyi jo melko kivat. Hintaa vaan oli vielä aika suolaisesti 160 euroa ilman oven karmeja. Mietinnässä on, otetaanko nämä vai jäädäänkö vielä odottamaan. Tyylillisesti olisi juuri minun makuisen näköiset ovet.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!