sunnuntai 14. syyskuuta 2014

Kolme viikkoa takana

Nyt on neljäs viikko alkamassa opiskelijaelämää. Aika jännä homma, kyllähän se mehut vie ihan täysin ja on rankkaa. Koko arki pyörii ihan eri tavalla ja tosiaan, kun lapsetkaan eivät ole hoidossa, on tuo eri asioiden aikatauluttaminen ja tehtävien tekeminen ihan oma taiteenlajinsa.

Ensimmäisen opiskeluviikon jälkeen fiilikset olivat: Ihanaa, olen tullut kotiin! Toisaalta, jostain syövereistä tuli mieleen edellisen elämän tapahtumat ja vähän ehkä suruakin, Minulle tuo opiskelupaikka ja ympäristö on sinänsä niin kovin tuttu ja ollaan joskus asuttu ihan tuolla Kampus-alueen ytimessä. Mutta siis, pääpiirteittäin NAUTIN. Jokaisesta hetkestä, jopa niistä hetkistä, kun suurin osa ryhmästä on vaipua epätoivoon kun tehtävänanto on ollut todella kinkkinen ja vieraskielinen tai kun alkaa luennolla tulla jo uupumus. Äkkisistään tuollaisen tiedon määrän sisäistäminen vie todellakin uupumukseen saakka!

-Olen kuitenkin saanut sen verran tarmoa, että koulupäivien jälkeen olen lenkkeillyt. Olen kävellyt myös koulumatkoja, mutta yleensä ottaen koiran kanssa on tullut enemmän ulkoiltua ja olen nauttinut siitäkin. Pitkien sisälläolo-päivien jälkeen on ihana nauttia kauniista ja lämpimästä syksystä.
Opiskelujen myötä olen myös päässyt eroon pepsimax-addiktiostani sekä sokerikoukusta, pelkästään päättämällä, että nyt riitti. ;) Aika hieno juttu!

Pursuan intoa, ideoita ja innovaatiota! Toivon, että pääsen pian käytännössä tutkimaan, kehittämään ja innovoimaan ja opintoni etenisivät hyvää tahtia!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!