sunnuntai 13. syyskuuta 2015

Pujahtamassa Jukka Rintalan lakanoihin

 Habitare tapahtumana on Suomen suurin huonekalujen, sisustuksen ja designin ystäville järjestettävistä tapahtumista. Tänä vuonna minulla oli ilo ja kunnia saada toimia yhtenä Habitaren bloggaajista. Messukeskuksen sateenvarjo-koristukset toivat mieleeni Maija Poppasen ja olivat kyllä kauniita ja tämä suurin sateenvarjorypäs oli oikein vaikuttavan näköinen. Noiden sateenvarjojen alla oli korikeinuja, joissa lapset saivat keinua.
 Jukka Rintala sattui hauskasti olemaan juuri minun kohdallani laittamassa pussilakanaa peiton päälle ja minun oli aivan pakko käydä vaihtamassa pari sanaa hänen kanssaan ja pyytää saada ottaa kuva tuosta tilanteesta. Leikkimielisesti facebookissa kerroinkin olevani pujahtamassa Jukka Rintalan lakanoihin tässä kuvassa.
Suomalaisen designin yksi "jätti" on mielestäni Marimekko. Ja omalla ajattomuudellaan ja iättömyydellään siinä on aina vähän sitä jotain. Minä itse olen aina ollut vähän sellainen on/off-tyyppi tuon Marimekon suhteen ja aina ajoittain ripaus marimekkoa tekee minut hyvälle tuulelle.

Tulevan viikon aikana ajastan blogiin muutamia Habitare-postauksia, pääsette kurkistamaan miltä messuilla minun silmin näytti.

Mukavaa tulevaa viikkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!