tiistai 17. tammikuuta 2012

Makkari huutaa yöpöytiä...


Kaksi Ikean Hemnes-sarjan yöpöytää, mustanruskeina ovat tervetulleita meille.. Kunhan selviytyisin sinne Ikeaan... 


 Meilläjän on jo tämä Hemnes-sarjan lipasto, joka aikoinaan ostettiin jo vanhaan kotiin.. Joten nuo yöpöydät olisivat mielestäni aika luontevat kumppanukset hänen seurakseen..

 Vastapainoksi selkeille huonekaluille, ja omaksi ilokseni olen hankkinut tämän kauniin AmandaB:n peilin makkariin, koska jossain vaiheessa makkarissa oleva vaatehuone tulee käyttöön, voi tämä toimia pukeutumispeilinä..

 (Tämä kuva ehkä on joskus ollutkin täällä jo) Hyvin myllätty sänky, jonka runko ja patjat myös ovat Askosta. Olen tykästynyt tähän sänkyyn jo noin 8 vuotta sitten ja sehän oli saatava sitten. Uudet patjat tähän hankittiin viime talvena, Askosta nekin, koska ne entisetkin tuntuivat taivaallisen hyvältä.. Makkarin lattialla muuten on musta lampaan talja, joka on aika kiva ja lapset tykkäävät loikoilla siinä..
 Yöpöydille suunnittelin valaisimiksi jotain hopeista, koska peilikin on hopeinen ja valokuvien kehykset, joita huoneeseen olen suunnitellut, ovat hopeisia.. Tämä "köyhänmiehenhopeaisen" näköinen valaisimen jalka kiehtoo minua, tosin tuo varjostin ei ole se millaisen itse laittaisin tuohon valaisimeen..
Pentikin pallo-jalka on myös aika hauska, mutta ehkä vähän liian moderni minun makuuni tähän huoneeseen..

Makkariimme on ilmestynyt jostain pinkki tietokonepöytä, joka on siellä vain käymässä... ;) Siitä en todellakaan halua laittaa kuvaa tänne blogiini. =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!