lauantai 2. kesäkuuta 2012

Otsikon keksiminen tänäiltana tuntuu mahdottomalta..Jätän sen keksimättä..

 Aamupäivällä palkitsin itseni urakasta; Olinhan saanut lajiteltua kaikki poikien lelut oikeisiin laatikoihinsa ja paikkoihinsa. Ja se jos mikä on urakka. Astelin sitten lempparikukkakauppaani, jonne minulla oli muutakin asiaa, ja ostin pitkästä aikaa ihanan kukkakimpun. Tuo kukkakauppa on suosikkini jo vuosien, vuosien takaa, Mirjamin kukka, jostain syystä heidän kumpuissaan on aina "sitä jotain". Pienet, pyöreät ja suht selkeäväriset (yksi-kaksiväriset) kimput ovat minun makuuni. Kerronpa vielä, että syy siihen etten ole aikoihin kukkasia ostanut on yksinkertainen; Keväällä ostamani valkoinen hortensia jaksaa joka päivä häikäistä minua kauneudellaan ja onkin ollut tuossa ruokapöytää koristamassa jo monta viikkoa.
 Puulaatikkoprojekti on taas päällänsä. Enpäs uskallakaan paljastaa vielä tässä vaiheessa enempää.. Joskus joku tuppaa nappaamaan idean ennen kun sen ehdit itse edes toteuttaa, mikäli sen ääneen sanot. ;) Nämä puulaatikot olivat ilmaisia. =)
 Pieni herra iltapalalla. Valkoiset perus-t-paidat ovat ihania aina väliin. Kun värikyllästetyt ja kirjavaiset vaatteet lapsilla alkavat maistua puulta. Onneksi näitä päiviä ei ole paljon.
Pienet herrat ovat kasvatelleet herneenversoja tämän kevään. Tällä tavoin ne ovat jo päässeet viidakoitumaan. =)

Huomenna minä maalaan sen parvekkeen katon ja ikkunoiden pielilaudat sieltä partsin puolelta. Sovittu. =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!