keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

Väliaikatiedotus

Täällä ollaan. Pihahommat luistaa kuin rasvattu salama, verrattuna siihen alkuperäiseen kaivurimieheen ja suunnitelmiin, jotka aina vaan kariutuivat. Tänään tulee meille loput multavan maan täytöt tuonne, muutama pikkukohta on vielä niin, että haluttiin lisää täyttöä. Pääpiireittäin piha on ihan ookoo, etupihaa tosin ei saada vielä aikoihin valmiiksi.  Kaivurikin tulee tänään pihan muotoa laittelemaan, koska seuraava vaihe on sitten se multien tulo.

Erilaisia puita ja pensaita olen hankkinut pikkuhiljalleen ja kaveripariskunta on luvannut meille kirsikkapuita parikin kappaletta tänne pihaan. =) Ihanaa, ehkä joskus saadaan ne maahankin.. (sitten kun ne mullat on laitettu). Ja pitää vaan toivoa, että saadaan ne menestymäänkin pihassa.. Ikinä ei voi tietää....

Maalailuhommia olen harjoittanut, käsi on yötä päivää puuduksissa ja peukaloiden tyvet hellinä. Niin ja tukkaani myöten olen ihan maalissa.. Mutta hyvin on edennyt maalaushommat joka tapauksessa Parvekkeen kattoa ja ikkunoiden/ovien pieliä olen maalannut..Ehkäpä on toivoa saada ainakin miltei kaikki paikat talossa maalatuksi ennen kun terassi-parveke-revohka alkaa. Toukokuun aikana oli ajatus mulla saada maalattua, mut menee kai se näin kesäkuussakin vielä. Vaikkei enää ookkaan ihanteellisin maalausaika. =)

Tämmöstä tänne. Ehkäpä myöhemmin illalla jos ennätän ja kykenen niin tuun laittelee vielä kuvatuksiakin tänne ihmeteltäväksi..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!