tiistai 10. heinäkuuta 2012

Sisustusshoppailuja ja pimeitä unelmia sisustamiseen liittyen..

Muistakaa kaikki lukijat osallistua arvontoihin! Nyt on poikkeuksellisesti "pika-arvonta" asuntomessuihin liittyen ja se Crocs-arvonta käynnissä yhtäaikaa!
..Ja sitten asiaa..
Huomenna saan kotiin kaksi kappaletta näitä ihania Byholma-tuoleja pehmuisteineen. Ihanaa! Minulla on nimittäin ehkä maailman paras setä ja hän on aina auliisti suostunut käymään Vantaan Ikeassa shoppailemassa puolestani kun olen pyytänyt.. <3

Tuolin lisäksi laitoin ostoslistalle byholma-koreja erikokoisia ja muotoisia..

Tuntuu, että näitä koreja uppoaisi kymmeniä tänne taloon jos vain raaskisi kaikki kerralla hankkia. Olen ostellut pikkuhiljalleen ja aiemmin kesällä ostin sen mitä autoon mahtui, kun kävimme siellä Kuopion Ikeassa lasten kanssa.
(kuva googlesta)
Ja ne pimeät haaveet. Haaveissani olisi vanha, ehkä joku 20-60-luvun penkki. Penkki saisi olla pituudeltaan max 150 cm, mutta voi olla lyhyempi. Ajanpatinaa en pelkää. Onko ideoita mistä tuollaisen löytäisin ja vieläpä kohtuu hinnalla?
Olen yrittänyt kysellä ihmisiltä ja kyselen edelleen.. Jos joku sattuisi tietämään jossain jonkun.
Penkin paikka olisi sänkymme jalkopäädyssä pukeutumispenkkinä ja yöllä tyynyjen säilytyspaikkana.

Ja heteka.. Minulla on tiedossa mahdollisesti ainakin yksi heteka, jota en ole vielä uskaltanut kysyä itselleni. Uskonpa, että saisin sen edullisella hinnalla ostettua sieltä pois. Se on ollut erään vanhan rakennuksen yläkerran vintillä jo vuosikymmenet. Minulla on tästä hetekasta hurjat visiot. En uskalla vielä paljastaa niitä. =)

Lenkkiverhot, läpikuultavat valkoiset kiehtoo, verhotangot on hankkimatta edelleenkin..Pitäisi saada aikaiseksi ja kerralla kaikki.. Sisällä meinaa vähän sisustushomma seisoa, ulkohommat vie kaikki ajatukset ja ajan! =)

Hauskaa viikon alkua kaikille! -Minä teenkin työviikon kesken hoitovapaan ja nautiskelen aikuisten maailmasta välillä.

2 kommenttia:

  1. Tori.fi sivustolla ihmiset aika hyvin tarjoavat kun tekee ostoilmoituksen. Tai ilmoitus paikallislehteen :)

    Meidän yhdellä naapurilla on tuollainen heteka pihalla mattojen pesua varten.

    Hanna Melukylästä

    VastaaPoista
  2. Paljon vanhaa kivaa tavaraa löytyy pälkäneeltä Ellinwarastosta. Itse löytänyt sieltä hienon 20-luvun lipaston ja muistelen että siellä oli vanhoja penkkejä myynnissä. Omaavat myös hyvät nettisivut.

    VastaaPoista

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!