tiistai 11. syyskuuta 2012

Hevon kakkaa..

Olenkohan muistanut täällä blogissa hehkuttaa, kuinka kauniina kukkivat ruusut minun pihallani!?
 
Biolanin hevonkakka kompostin avulla sain jo nuupahtaneet ja miltei roskikseen menossa olevat chippendale-ruusuni elvytettyä. Nämähän viettivät aikaansa kesällä oven vierustalla isoissa ruukuissa, mutta lykkäsinkin ne maahan, kunnon hevonkakka-pedin päälle kaikkineen ja nyt pukkaa koko ajan uusia nuppuja ja ihanan suuria kukkasia. Jännityksellä odotan, kuinka ruusuni selviävät ensi talvesta ja jotain suojausvinkkejä voin ottaa vastaan mestareilta. Minulla ei ole koskaan ollut ruusuja puutarhassani, nyt on kolmenlaisia! (The fairy, punalehtiruusu ja tuo chippendale)
 
Ja muualle pihamaalle olen jo pienen määrän ehtinyt kylvää tätä Biolanin syksyn pk lannoitetta, koska olen lukenut jostain että syyslannoitus kannattaisi tehdä kahdessa erässä. Elokuussa ja syyskuussa. =)
 
Ja nämä molemmat tuotteet sain kokeiluun Biolanilta yhteistyössä tämän blogin kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!