torstai 21. maaliskuuta 2013

Diagnoosina leivoosi

Vastasyntyneen talvivauvan vuoksi tämä pari viikkoa menee kotioloissa. Ulkoilemaan ei kyllä muutenkaan tekisi mieli tuonne viimaan! Vaikka onkin kaunista ja aurinkoista, niin tuo tuuli on pureva.
Dr. Oetker lähetti minulle juuri sopivaan aikaan paketin, jossa ihania leipomisjuttuja! Minua kun on viimeaikoina vaivannut ns. leivoosi. Eli tekee mieli leipoa ja leipoa ja leipoa.. !
Tänään leivoin suklaakakun ja juustokakun, huomenna saadaan terveydenhoitaja neuvolasta kyläilemään.(Edellinen tiikerikakkukin on vielä syömättä!)
Ihanan värisiä "nonparelleja", pääsiäisenä pidetään Irvinin 5v juhlat ja näitä tulee taatusti käytettyä leipomuksiin niihin juhliin.
Pehmeitä hopeahelmiä, en ole vielä testaillut mutta ovat varmasti mukavempia hampaissa kuin ne kivikovat, joihin olen aiemmin tottunut. Ja nuo ihanan värikkäät konfetit on muuten täydellisiä kuppikakkujen päälle.

CupCake kukkasia ja geelivärejä. Tämän kevään ristiäisiin voisinkin näprätä jotain näillä.

 Minun suosikki muffinsivuokat ovat nuo alimmaiset pilkulliset, olen näitä ennättänyt jo muutamaan otteeseen ostaakin Prismasta. Nuo muut on ihanan värikkäitä.
Ja vielä kuva näistä ihanista minihelmistä.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!