maanantai 18. maaliskuuta 2013

Päivän asu vai päivänasu? ;)

Ihana pikkuinen "Nasu" tämä meijän vauva.
Ajattelin laittaa päivän asu-kuvan,juuri ennen vauvan syntymää ostamani 56 senttinen Popin body ja 50 senttisen Popin housut jalassa. Hieman on vielä suuri tuo body ja myssykin.
Ja pian jo huomaan, että niistä on kasvettu kohisten ohi..

Selailen tässä samalla Polarn O. Pyretin kevään kuvastoa ja erityisesti sisävaatteita sieltä linkistä pääsette suoraan kuvastoon.

Popin vaatteissa on panostettu kestävän kehityksen tukemiseen artikkeli siihen liittyen löytyy täältä ja käytännössä olen havainnut Popin vaatteiden pysyvän pesusta toiseen uuden veroisina ja tosi hyvinä. Joten niiden kiertoon laittaminen on vähintäänkin järkevää. Itse olen hieman "ronkeli" lasten vaatteissa ja haluan, että ne ovat hyvän näköisiä, nypyttömiä ja "kuin uusia", en todellakaan voi sietää kauhtuneita vaatteita itselläni, enkä lapsilla.

Mietin tuossa vähän aikaa sitten, olisinko "hurja" ja ostaisin/hommaisin yhtäaikaa muutaman merkin t-paidan ja käyttäisin niitä pojilla (vaikkapa kolmella keskimmäisellä) yhtä paljon, samaan aikaan pesuun ja taas käyttöön ja vertailisin niiden kestoa, värin pysyvyyttä, istuvuutta pesujenkin jälkeen jne ominaisuuksia.. Voisi olla aika hauska vertailu, mutta pahoin pelkään ettei monikaan vaatemerkki sellaiseen haluaisi vapaaehtoisesti ainakaan lähteä mukaan.

Kunhan höpisen. =) Ei minulla sen ihmeempää täällä. Valtakunnassa edelleenkin kaikki hyvin. =)


1 kommentti:

  1. Voi miten suloinen pieni!

    Minä olen myös tykästynyt Po.pin laatuun. Vaatteet kestää pesusta toiseen ja lapselta toiselle. Tuo vertailu olisi kyllä ihan mielenkiintoinen.

    VastaaPoista

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!