sunnuntai 27. lokakuuta 2013

Jotain ihan itselle!

Arjen pyöriessä olen havainnut, että me arjen pyörien pyörittäjät meinaamme jäädä huomiotta. Sitä mennään vaan, eikä pysähdytä hetkeksikään. Toimitaan tottumustemme mukaan eikä välttämättä edes huomata, että miten se OMAN itsensä huomioiminen on taas unohtunut.. Aika monta äiti -ihmistä, miksi ei isääkin tiedän joille tekisi oikein hyvää saada jotain piristystä.
Minun syksyni on ollut oikeastaan aivan mahtava. Ehkä osittain siksi, että todella kurjiakin asioita on tässä tapahtunut, on ollut pakko kaikkea kivaakin elämään tuoda tavalla tai toisella. Pysyy tasapainossa asiat. ;)
Olen saanut käydä muutamia kertoja jo naisten (ja vauvojen) yhteisillä shoppailu/virkistysreissuilla ja toisaalta olen saanut tutustua ihaniin uusiin ihmisiin. Koen myös saaneeni uraan liittyen mahdollisuuden, eikö sitä sanota että kun sulkee yhden oven niin voi sitten avata niitä uusia?!
 
Nyt olen myös saanut Dermosililtä mahdollisuuden uudistaa kosmetiikkapuolta kylppärissäni. Aivan ihana mahdollisuus kokeilla uusia juttuja. Näistä uusista tuotteista kerron teille pian taas lisää.
 
Kuvassa olevaa pinkkiä puhdistusvaahtoa olen nyt vähän aikaa käyttänyt ja Berry saunatuoksu on tullut tutuksi, muut tuotteet (mm. aurinkopuuteri ja valokynä) ajattelin ottaa käyttöön ensi viikon aikana.
 
Ps. Olen ajastanut aika monia tekstejä tänne blogiin nyt tulevien viikkojen ajaksi (kirjoittelen kyllä "livenäkin" edelleen!), minulla on aivan uusi kännykkä uusine käyttöjärjestelmineen ja upouusi läppäri, jossa minulle tuikituntematon windows8. Näiden opetteleminen ja synkronointi sun muut jutut ottavat vähän aikaa minulta, toivon jatkossa pystyväni tarjoamaan entistä laadukkaampaa bloggaamista teille kaikille kunnon välineistöllä.)

1 kommentti:

  1. Tuo puhdistusvaahto on ihana mahtava tuote ja mulla jokapäiväisessä käytössä ollut jo yli vuoden, siitä asti kun sen löysin.

    VastaaPoista

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!