sunnuntai 10. elokuuta 2014

Takaterassin sohvaryhmä

 
Olen jumahtanut kännykällä otettuihin kuviin, selvästikin. Pahoitteluni siitä: Lupaan, että syksymmällä otan taas parempilaatuisia järkkärikuvia tänne. Nämä on vaan niin helppoja räpsyjä tällaiset. Takaterassimme valmistui tänä kesänä ja sisustus siellä on vielä vähän kesken. Minulla on syysiltoihin ihania ideoita ja yritän ennättää niit toteutellakin. Tietynhenkiset lyhdyt odottelevat minua vielä kaupan hyllyllä ja  terassin  lattia on yhä käsittelemättä. Ja maalaushommat kesken (katossa, kaiteissa jne.)

 Kuvissa näkyvä sohvan edessä oleva kahvipöytä on trendikäs eurolavapöytä. Renkaat vaan alle ja se on siinä! Helppoa ja yksinkertaista. Eikä harmita, jos pöytään tulee vähän kolhuja tai elämisen merkkejä. -niitähän lapsiperheessä aina tulee!
 Takapiha näyttää nyt tältä sohvalta katsottuna. Meillä on suunnitteella aika isojakin projekteja takapihalle. katsotaan, millä aikataululla päästään niitä toteuttelemaan!
 Meillä on kaikki matalalla olevat sisustusjutut nyt karsittu minimiin; Alvin menee tutkiskelemaan kaikkea hyvin hanakasti ja on rikkonutkin muutamia asioita kodissamme. Olen mm. teippaillut kaappien lasiovia kiinni ja yrittänyt pitää kaiken mielenkiintoisen tarpeeksi korkealla. Esim. liinaa en tällä pöydällä tunnu pystyvän pitää: Se löytyy joka kerta  jostain pihalta likaisena..
elokuun lämpimät ja pimeät illat ovat ihan parasta loppukesässä! Toivotaan, että saadaan koko elokuu nauttia tällaisista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!