maanantai 25. elokuuta 2014

Täydellinen syntymäpäivä

 Minulla oli vähän aikaa sitten syntymäpäivä. Yleensäottaen, en juhli todellakaan enää aikuisiällä synttäreitäni. No, pyöreitä tottahan niitä, mutta nämä välivuodet on, no ne vaan on. Mieheni järjesti minulle täydellisen syntymäpäivän; Sain aamulla nukkua peräti yhdeksään saakka, vuoteeseeni tuotiin shamppanjaa ja vaahtokarkkeja ja minua hemmoteltiin. Sain määräyksen poistua kotoa shoppailemaan kolmeksi tunniksi. Ja niinhänn minä shoppailin, ostoksiin lähti mukaan tuo kuvassa näkyvä keittiövaaka, talouspaperirullateline ja pari miesten paitaa.
 Kaupunkireissuni aikana mies oli siivonnut poikien kanssa. Ja saavuttuani kotiin menimme syömään lemppariravintolaani koko perheen voimin.
 Illan suussa kaverini vielä muisti syntymäpäivääni kauniilla, jättikokoisella orkidealla, joka oli ihanasti puhtaan valkoinen. Ja suklaalevyllä. Ja tuota orkideaa laitellessani sain vielä yhden lahjan: Entiset orkideat olivat salassa tehneet tuollaiset pienet orkideavauvakaksoset vanhaan kukkavanaan. IHANAT!
Synttäreiden jälkeisenä päivänä juhlimme vanhimman poikani 13-vuotissynttäreitä ja hänen kummitätinsä, pitkäaikainen ystäväni toi minulle vielä UPEAN pinkit ruusut (ylempi kuva). Ihanat.

Voisin sanoa, että täydellinen syntymäpäivä. Voiko ihminen enempää toivoa, kun tuossakin oli jo ihan liikaa! =) Kiitos kaikille.

Ps. Vaikka lapset kysyivätkin, olenko jo 100 vuotta, niin ei kyllä onneksi vielä kovin vanhalle tunnu. Ikää mittariin tuli 34 vuotta. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!