lauantai 16. toukokuuta 2015

Erottamattomat

 Mielestäni villasukat ja kumikengät ovat erottamaton pari. Meillä pihahommia tehdään pienessä sateessakin ja silloin kumpparit on ehdottomat. Itseasiassa olen koko kevään itse kulkenut pihatöissä vain kumppareissa, kesemmällä sitten otan käyttöön crocsit taas.
Puutarhakäsineiden käyttö on aina ollut minulla vähän niin ja näin, mutta tänä keväänä olen aika kiltisti niitä pitänyt käsissäni ja kyllä sen huomaa kun ei kädet ole ainakaan vielä hilseilevän kuivat ja mullasta "pysyvästi" tummuneet.

Näin nettikeskustelussa aiheen: Pidättekö puutarhatöissä erityisiä vaatteita? -Minun vastaukseni on, että pidän ihan perus "rönttävaatteita" ja joskus vetäsen sellaisen lantiolle tulevan esiliinan, missä on paljon taskuja, joissa sitten taas on kaikenlaista tarpeellista/puutarhatyökaluja. Muuten en  ole erikseen hankkinut pihan hoitoon erillisiä vaatteita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!