lauantai 2. toukokuuta 2015

Kotoisa tuunaus viikonlopun kunniaksi ;)

 Minulla sattui olemaan vähän ylimääräistä liitutaulutarraa (jota muuten saa Etolasta), liimasin sitä lannoitepakin kylkeen ja taiteilin liidulla vähän tekstiäkin siihen sitten päälle..
 Sitä ennen olin tietysti tuunannut tuon lannoitepakin altakastelupohjalla, joita saa ostettua esim. Prismasta. (Minä sain omani Kevätmessuilta)
Vielä lannoitepakkikuva, mikäli joku ihmettelee mikä on lannoitepakki. =)  Tuossa altakastelu-pohjassa on sopivat systeemit sekä tälle pienemmälle pakille, että sille 10 litraiselle isommalle. 

Aika näppärää hyötykäyttää nuo pakitkin. Olen joskus miettinytkin, että mitä ihmettä noille tekisi. Nyt ei enää tarvitse miettiä. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!