keskiviikko 13. marraskuuta 2013

Korumaisen kauniit timanttivalot

Viimepäivinä olen viritellyt kotiin erilaisia tunnelmavaloja. Tämä järkyttävä pimeys tuntuu syövän ihmisten"akkuja" niin kovin, että valot tuntuu nyt hyvältä. Valoilla sisustaminen on kuulunut kautta aikojen minun elämääni ja minulla onkin melkoinen määrä erilaisia valoja.
Airam Led Timantti -timanttipallosarjan valot on todella kauniit, kuin korut. Ne on tarkoitettu sisäkäyttöön ja ne on energiaa säästävät. Melkein jokaisella kauppareissulla jään ihastelemaan myynnissä olevia koristevaloja.. Niitä on vaan niin paljon ja ne on kauniita.
Rennosti pedatun sängyn päätyyn "heitin" nuo valot tänään. Ehkä vaihdan ne vielä myöhemmin makkarin peilin reunalle roikkumaan. Juhlakattauksessa nämä timanttivalot olisivat myös oikein kivat.
 
Tunnelmavalot: Airam Electric

2 kommenttia:

  1. Tosi kauniit valot. Minäkin olen kotiin laitellut vaikka mitä valoja jo, niitä tarvitaan nyt todella.

    VastaaPoista
  2. ..Ja valoja ei koskaan ole liikaa... ;)

    VastaaPoista

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!