maanantai 2. helmikuuta 2015

Viihtyisitkö sinä kuinka pitkään puolijoukkueteltassa?

                                                       Kuva: Varusteleka

En ala sen enempää avaamaan omia tuntojani täällä blogissa, koen että jossain se yksityisyysraja on pidettävä, mutta sen verran meinasin raottaa salaisuuksien verhoa, että kerron teille:

Tällä viikolla alkaa kuntoilu: Treenaan viidesti viikossa pt:n avutuksella ja kovaa. Olen "lupautunut" lähtemään mukaan kokeilemaan kaikenlaista uutta ja ihmeellistä ja toivon, että ahaa-elämyksiä ja iloa liikkumiseen löytyy edes jossain määrin. Minun on aivan _pakko_ tehdä tälle omalle kropalle nyt jotain. Viimeistään nyt.

Tämä jos mikä on iso osa sitä elämäntapamuutosta, johon koko perhe olemme sitoutuneet ja tätä on jo oikeastaan keritty odottaakin!

Juuri nyt en kaipaa puheita siitä, miten ihana olen tällaisenaan tai kuinka minua pukee ylimääräiset kilotkin. Kyllä, minä olen hyvin kantanut aina kiloni ja ollut elämästäni onnellinen ja olen edelleen: Terveyden vuoksi on vaan joskus pakko tehdä asioita, eikä vain odottaa valmista. Tsempit ovat tervetulleita!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!