tiistai 13. joulukuuta 2011

Sallyn innoittamana voisin minäkin pukille kirjoittaa näin joulun alla..

Rakas Joulupukki,

En todellakaan oleta saavani joululahjoja tänä vuonna. Mielestäni olen ollut niiin onnellisessa asemassa, kaikista murheista, isoista menetyksistä ja oman terveyden kanssa taistelemisesta huolimatta. Perheeni on saanut olla yhdessä, rakentaminen on tiivistänyt meitä entisestään ja elämäni SUURIN unelma on toteutunut. Siitäkin huolimatta, etten olisi välttämättä ikinä uskonut, edes kolme vuotta sitten, että meillä joskus on OMA KOTI. <3 (tai no pankinhan se on)

Perheeni on minulle niin tärkeä, se korostuu nyt kun minä olen saman vuoden sisällä menettänyt kolme ystävää. Kiitos Jumalalle siitä, että muutamia ystäviä minulla on edelleen olemassa. Ne ovat minulle tärkeitä.

Jos jotain toivoa saisin Pukki, niin sitä että lapset saisivat olla terveinä Joululomalla. Ja että saataisiin Jouluvieraitakin meille.
Toivon myös sitä, että joulukinkku onnistuisi hyvin uudessa leivinuunissa ja että töissä olisi erityisen rauhallinen joulu tänä vuonna.

Mitä materiaalisimpiin haaveisiin tulee, niin minä voisin huolia yläkertaan lapsille tuon arkkupöydän, jota olen käynyt jo ihastelemassakin..

Oikeastaan mitään muuta en osaa toivoa. Meiltä puuttuu vielä niiin paljon kaikenlaista, saunankiuas, sauna kokonaan, listotukset alakerrasta, ikkunaverhot koko talosta samoin kuin verhotangot, matot ja osa huonekaluja, sellainen takkaväline (hiilikola), jne jne. etten edes kuvittele pukilla olevan resursseja toteuttaa noita tänä vuonna..

Mikäli Pukki haluaa sen tärkeimmän toiveen vielä tänne loppuun,
niin se on se, että RAKKAUS meidän kodissamme säilyisi yhtä hyvin kuin tännekin asti eikä stressit, väsymykset, arjen kiireet tai sairastelut tulisi esteeksi sille.

Leppoisaa Joulua!
Ja kiitos.

Taija

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!