sunnuntai 17. elokuuta 2014

Kouluvaatteet

 Oletteko miten pitkälle jo suunnitelleet syksyn/talven koulu/eskari/kerho tms vaattteita?
 Meillä on ihan alussa vielä shoppailut, tulevana vklna pidän taas Meandi -lastenvaatekutsut, jotka minulla on joka kaudella vuosia jo ollutkin. Lisäksi kuun loppupuolella pidän PDL-kutsut, sitä ennen kuitenkin ihan taviskaupoista shoppailuja ja entisten vaatteiden kartoittamista, että tietää mitä meillä on ja mitä puuttuu..
 Kesäreissustamme Kuopion Matkuksesta ostin kaikille pojille toppaliivit, joita olin jo HM:n kuvastosta ihastellut, lisäksi ruutupaitoja lähti vähän persoonan mukaan kullekin oman värisensä.
Ja nuo keltaiset farkut ovat kesällä ostetut LEMPIFARKUT Polarn O Pyretistä! Ihanan pehmeä kokonaisuus tuossa.  Konjakin väriset nahkalenkkarit tai keltaiset on tämän asun käyttäjällä syksyllä jaloissaan.  Kenkäpostauksia tulossa myös kunhan ehdin Pikkujaloista niitä tilailemaan!

2 kommenttia:

  1. Tää on aina kivaa aikaa, kun uudet mallistot ilmestyvät. :)
    Toppaliivejä minäkin katselin pojille h&m:ltä, mutta haluisin ensin nähdä livenä ne pompin liivit. Mä olin heti ke meandin kutsuilla, mutta ei kyllä ekaan kertaan tarttunut MITÄÄN mukaan. En tiedä onko oma maku niin muuttunut, mutta ei vaan mikään oikein houkutellut. Pompin vaatteet on ehkä eniten mun mieleen, joten niitä kovasti odottelen. :)
    Kivoja vaatteita olet ostellut!

    VastaaPoista
  2. Niin on, jotenkin tää syksy on aina semmosta shoppailujen kulta-aikaa. =)

    VastaaPoista

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!