keskiviikko 8. lokakuuta 2014

Seinille täytettä

 Meillä yläkerran aula on pikkuhiljaa alkanut saada valokuvia seinilleen. Ajatushan minulla on, että tuonne tulee oikein kunnon "valokuvaseinä". Rakastan valokuvia ja tuollahan ne pääsevät nätisti esille..
 Minulla oli alkujaan mustat kehykset valkoisella paspilla ostettu (Ikeasta), oikeastaan olen kerännyt niitä jo edellisen kodin ajoilta asti..Mutta tänne ne nyt eivät vaan oikein istuneet. Olen sitten pikkuhiljaa sisustuskutsuilta, kehystämöstä ja eri kaupoista ostellut sopivia kun on tullut vastaan..
Aika monta kuvaa odottaa vielä seinille pääsyä, mutta hiljaa toivon mukaan hyvä tulee.. Ehtii silmäkin tottua paremmin noihin juttuihin seinillä. tänne asti kun on ollut niin tyhjänä kaikki.

Tuossa ylimmässä kuvassa muuten on viime keväältä Studiotaikalyhdyn ottama kuva, samoin tuolla ikkunan takana näkyvällä pelihuoneen seinällä. Ne on olleet ihanimmat päällä maan! =)

1 kommentti:

  1. Valokuvaseinä on hyvä idea.
    Itsellä on sellainen tulossa pikkuhiljaa portaiden seinälle. Meille tulee erilaisia kehyksiä ei vain yhden värisiä tai mallisia :) Semmoinen sekalainen seurakunta siis :D

    VastaaPoista

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!