torstai 11. huhtikuuta 2013

Ompelushommia

Mullahan on ollu "turtana" tuo oikea käsi jo useamman kuukauden ja odottelin, että synnytyksen jälkeen se paranisi. Vaan ei ainakaan vielä. Mulla kyllä on aiemminkin ollut jaksoja, kun ei tuo käsi oikein toimi niinkuin pitäisi ja sitä ollaan aina vaan ihmetelty lääkärissä. Reumaa ei pitäisi kokeiden mukaan olla. Mutta siis: Innostuin kokeilemaan ompelukoneen käyttöä pitkästä aikaa ja tällainen siinä syntyi. Ei ehkä mestariteos, mutta valmista kuitenkin. =) Neulomista kokeilin joku aika sitten ja mattojen virkkaamista, siitä ei vielä tullut yhtikäs mitään.. Puikot putoilevat käsistä, samoin kun haarukka välillä syödessäni..!

Ajatuskin minulla tälle viirinauhalle on, katsotaan toteutuuko se ajatus..

1 kommentti:

  1. Mulla on hermovamma vasemassa kädessä ja vuosi sitten leikattiin hermopinne vasemman kyynärpään yläpuolelta ja sit oikean käden etusormi paukkuu, tavarat putoilee välillä ja tuo hermovammainen käsi menee välillä karamppiin ja sormet vääntyilee silloin siten et niitä täytyy puristaa toisella kädellä suoraksi..siksi olen eläkkeellä..olkapäät menee sjoiltaan eli mulla yli liikkuvat nivelet..ei oo reumaa... mutta kipeetä tekee..
    käsivaivat on ikäviä kun kädet on aikas tärkeät kaikkeen toimintaan..
    Hieno tuo sinun viiri..kivat värit siinä :)

    VastaaPoista

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!