tiistai 1. kesäkuuta 2010

Etsintäkuulutus!!!

Etsitään luotettavaa, omistautuvaa, auttavaista, mukavaa, kilttiä, sukupuolisyrjintää harrastamatonta, kokenutta, alalleen omistautunutta ja innostunutta vastaavaa mestaria ja sopivaan hintaan tietenkin!

Onko tällaista olemassakaan? Kertokaa minulle.

Olen kovasti yrittänyt jututtaa ihmisiä, millaisia vastaavia mestareita heillä on ollut. Yhden nimen olen saanut paperiini, muita en vielä. Ehkäpä kertään kollaasin nimistä ja puhelinnumeroista ja alan soitella. Kyllä niitä useampi on jututettava ennen kun valitsee sopivan. Talotehtailta emme suoraan ota vastaavaa mestaria, mielestäni heillä on liiaksi oma lehmä ojassa valvoakseen oman firman miesten työtä. Kauhutarinoita olen näistäkin lukenut netistä..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!