maanantai 14. helmikuuta 2011

Oklima polttoöljylämppäri

Tänään kävin sitten hankkimassa meille lämppärin talolle. Polttoöljy on minulle ollut tänän asti ventovieras asia, mutta sainpa siihenkin perehdytyksen Agrimarketin myyjämieleltä. Vielä kun keksisin, millaisilla säiliöillä sitä löpöä sitten tuonne tontille roudailtaisiin.. Menekki tuollaisella lämmittimellä on 1,69l/tunti eli vuorokaudessa hörppäsee jo melkoisen satsin. Ei ihan pienissä purnukoissa sitä määrää kuljetellakaan.

Sain myös ensimmäisen tarjouksen portaista, joita olen katsellut. Minulla on epämääräinen visio portaisiin liittyen ja sitä olen yrittänyt saada selvitettyä, että mitäköhän ne sellaiset portaat maksaa ja kukakohan sellaiset osaisi tehdä. Tähtiportaat lähetti tuo kyseisen tarjouksen tänään. Olen kysellyt myös muista paikoista.

Ainiin ja meillä on lauantaina H A R J A K A I S E T, aivan pakko hehkuttaa. Sen verran vähän aikuisten kesken mitään kivaa meillä on tätä nykyä, mut nyt ois ajatus lähteä isommalla porukalla ulos syömään. Jipiii! =) Lastenhoitokin saatiin mitä ilmeisemmin järjestettyä.

Huomenna luovutustilaisuus, kun asentajat luovuttavat talon meille ja lähtevät pystyttelemään seuraavaa kohdetta. Napakat pakkasethan nuo on nyt ollutkin tänään ja huomenna pystytellä. Ja allekirjoittaneella on korvatutkimuksia huomenaamuna luvassa samaan aikaan, jotenka en ole silloin paikalla itse..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!