lauantai 30. tammikuuta 2016

Jumissa

Aiemmassa postauksessa kerroin, että olen sairastellut. Itseasiassa luulin jo, että nyt minä alan tästä toipua, niin iskikin takapakki. Ja toissayönä nosti uudelleen kuumeen. Nyt täällä ollaan kuulosteltu vieläkö keuhkokuumeeni jatkuu vai onko kyse jostain muusta.
 
Koen olevani jumissa ja saarrettuna täällä kotona. Ei oikein ole jaksuja eikä halujakaan lähteä kodin ulkopuolelle. Kaikki asiat seisoo ja odottaa sitä, että paranen. Koti on aivan järkyn kaaoksen alla..
 
Mutta onnekseni sain tehtävän. Esikoinen pyysti tänäkin vuonna minua leipomaan suklaakakun tyttökaverinsa synttäreille. Siitäkös minä innostuin. Innostuin niin, että leivoin kaksi kakkua, joista tämä pyöreä jäi kotiin. Sydämen muotoinen, vaaleanpunaisin koristuksin, lähti sinne synttärisankarin lahjaksi.

Jospa ensi viikolla tämä jumitus loppuu ja pääsen taas vauhtiin. Ensimmäiset siemenet pitäisi laittaa taimimultiin, kevättä sisustaa kotiin ja tutustua pihalla talven tekemiin mahdollisiin tuhoihin kasveissa. Lisäksi pitäisi käydä ostamassa varjostusverkkoa tuija-aidalle ja asennella se paikoilleen.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!