lauantai 23. tammikuuta 2016

Kalevalakorun korviksista pohdintaa

Joulupukin tuoma lahjakortti polttelee käsilaukussa vielä. Olen täällä kotona toipilaana miettinyt, mitä haluaisin lahjakortillani ostaa ja muutama vaihtoehto on noussut esille. Kalevalakorun Maman Aurore -korvakorut ovat mielenkiintoiset ja kauniit. Tämän korusarjan ongelmana lienee se, etten oikein tykännyt muista sen osista: Tosin mielestäni nämä ovat yhdisteltävissä moneen muuhun entiseen mitä minulla on jo.

Ei ehkä niin tyypillistä minulle, mutta näissä punaisissa "Tunturimarja" korvakoruissa oli myös jotain sellaista, mikä miellyttää. Tähän olisi helppo ostaa samaa sarjaa muutkin osat.

Sydämen ilo -sarjan kultaiset pienet korvanapit olisivat minulle sellainen varma valinta. Näissä yhdistyy monta seikkaa, jotka ovat juuri minua. Ovat sopivan pienet, huomaamattomat ja yksinkertaiset. Ja kultaiset. Itseasiassa sydän näissä koruissa on melkein kuin suoraan piilossa olevasta, pienestä tatuoinnistani..
 
Lähiaikoina teen varmasti valintani ja käytän tuon lahjakortin pois.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!