lauantai 16. tammikuuta 2016

Terveiset sairastuvalta!

 Niinhän siinä sitten kävi. Pitkittynyt flunssani pääsi joulun aikaan menemään todella pahaksi ja olin useamman viikon korkeassa yli 38 asteen kuumeessa. Lapset ja mies ovat onneksi kunnossa! Mutta minä en, onnistuin saamaan pitkittyneen keuhkoputken tulehduksen joka aiheutti vielä kaiken kukkuraksi keuhkokuumeen.
Nyt täällä kotosalla olen ollut vuodepotilaana edelleen koko tammikuun ajan, viimepäivinä ei enää olla päästy yli 38 asteen kuumeisiin onneksi! Uskoisin, että sairaus alkaa taittumaan viimein. Hengittäminen on suurin ongelma tällä hetkellä, onneksi olen siihenkin saanut apuja.

Enpäs muistakaan elämässäni milloin olisin ollut näin kauan ja näin kovasti sairaana. Olen kuitenkin muuten perusterve ja "reipas" menijä. Ja esim. influenssaa tämä ei ole.

Jospa ensi viikolla pääsisin jo elelemään suht normaalia elämää. Suunta ainakin on oikea!

Mukavaa viikonloppua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!