tiistai 24. tammikuuta 2012

Reklamaatioasiaa odotellessa..

Meidän tapauksessa mikään ei Kannustalon reklamaatio-tilanteissa ole toiminut mutkitta. Nimittäin muutamia asioita, joista olen täälläkin aiemmin kirjoitellut on tullut rakennusprojektin aikana vastaan ja täytyy sanoa, että valitettavan huonoa palvelua olemme saaneet reklamaatioasioissa. Huhtikuussa alunperin tekemäni reklamaatioasia on antanut odottaa itseään jo tänne saakka, heinäkuussa tein reklamaation uudelleen, sähköpostilla liitteineen ja nyt tammikuussa soittelin sen perään. Kyseessä ei ole mikään suuri asia, eikä rahallisesti varmasti Kannustalollekaan mahdoton (kyse alle 200euron asiasta), siitä huolimatta asiakas täällä on saanut odotella. Alkuviikosta kun soitin Kannustalolle, siellä muuten on muuttunut reklamaatiosysteemi jo kahteen kertaan meidän projektin aikana, niin sain kuulla, että siellä Kannustalolla odotellaan talomyyjältämme viestiä aiheeseen liittyen. Sanoin kyllä, että aivan varmasti saatte sitä odotella. Meidän talomyyjämme ei ole mielestämme ollut asiallinen eikä todellakaan sanojensa veroinen mies, mutta kaipa se sitten kaupantekoon jossain määrin tuollainen luihuilu kuuluukin.. Toivon, että tämä tämän alueen uusi Kannustalomyyjä olisi selkärankaisempi ja uskonkin niin.  Niin ja se mihin viittaan tuolla, että kai se luihuilu kuuliikin myyjän tehtävään, niin viittaan sillä edelleen Puustellin kanssa tekemiimme keittiökauppoihin. Meillä on yhä asennukset kesken, virheellisten asioiden läpi käynti tekemättä (esimerkiksi laminaattitaso jossa jäkyttävät viirut jo uutena, ennen asennusta)..

No, onneksi on tullut hyviäkin juttuja ja tyyppejä vastaan rakennusrintamalla, toivotaan että niitä tulee vieläkin lisää ja seuraavaa taloa rakentaessa menee asiat paremmin putkeen kaikessa. =)

5 kommenttia:

  1. Onpas kurjaa, jos ootte saanu ootella. Meillähän oli tiivin ikkunoiden kanssa sama homma. Yhden ikkunan vaihtoa odoteltiin vajaa 3 kuukautta, sekin tuli kahden vai kolmen soittorumban päästä.. Inhottavia tuollaiset ja aina noista paska maku suuhun jää. Pitäkäähän pintanne ja vaatikaa mitä teille kuuluu.

    VastaaPoista
  2. No höh! Toivottavasti saatte pian parempaa palvelua ja asiat kuntoon niin Kannustalon kuin Puustellinkin kanssa :)

    VastaaPoista
  3. Meillä taas reklamaatiot Kannsutalolle on toimineet moitteettomasti. Onko sitten kyse henkilöistä vai reklamoitavista asioista, en tiedä.

    VastaaPoista
  4. Joo meillä siis tuo asia saatiin viimein kuntoon.

    VastaaPoista
  5. Ihan uusi lukija täällä. Meillä myös huonot kokemukset Kannustalon asiakaspalvelusta. Alussa kaikki toimi hyvin, mutta kun kaikki laskut oli maksettu, niin ei ollut enää helppoa saada palvelua.

    VastaaPoista

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!