torstai 31. toukokuuta 2012

Pensselit heilumaan!

Meidän ulkomaalina on talossa ollut tuo Tikkurilan Ultra ja se on ollu ihan näppärä maali. Mahtavuutta on sen paksuus ja peittävyys, toisaalta hyvin näin toukokuisina päivinä kuivuukin ja lopputulos miellyttää kyllä silmää. Oikein helppo ja hyvä maali. Ja tämä ei ole sponsoroitu mainos. Kerronpa vaan mielipiteeni.
Sen verran kovan luokan maalaaja olin, että onnistuin saamaan maalipensselini rikki. Minulla oli varasuteja muutamia, mutta ne olivat aika huonolaatuisia ja maalaushommat loppuivat melko lyhyeen tänään. Aamulla täytyy lähteä poikien kanssa rautakauppaan hakemaan mieleisiä suteja niin pääsee jatkamaan sutimista..

 En tiedä teippaileeko kukaan muu ulkotiloissa seiniä, mutta minä sitä harrastan. Olen kyllä sen verran tohelo, että tunnustan tuota persikkaista sävyä vähän sotkeneeni jo murretulla valkoisella värillä..Ne pitänee korjailla vielä myöhemmin..
 Katon maalaaminen on melko työlästä ja useaan kertaan joudun nuo maalailemaan, koska tuossa katossa olevassa laudassa on harmaa pohjamaali. Ei olekaan niin kiva maalata kun valkoisella pohjamaalilla olevaa.. Tämä on siis etuoven kuistilta tämä alue.
Pihakutsuja tässä vähän suunnitelin pitäväni ja yritän haalia tarpeeksi ihmisiä sinne kasaan. Yhteydenottoja saa tulla niiden tiimoilta, mikäli joku täältä oleva sattuu tämän lukemaan ja on kiinnostunut!

Maalaushommat jatkuu huomenna. Ihanan reippaan raikas ilma on, vaikka saishan se olla vähän lämpöisempikin..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!