torstai 12. syyskuuta 2013

Näitä kahta en vaihda..

Laadusta en ala tinkimään, mainitsinkin joku aika sitten että on jotain mitä ilman en voi elää enää. Ne on nämä Finlaysonin J.F by Finlayson pyyhkeet. Siis ne on vaan niin luxusta. Minulle on tärkeää, että kädet todellakin tulevat kuiviksi pesun jälkeen, pyyhkeen tuntuma ja laadukkuus, kestävyys pesusta toiseen.. Monet ominaisuudet, joiden olen havainnut näissä toteutuvan. Huomasin tannoin, että muista pyyhepinoista huolimatta aina vaan uudelleen ja uudelleen odotan kuivausrummusta juurikin näitä pyyhkeitä..
 
Poikkean hieman aiheesta ohi ja kerron, että vuonna 2003 ostin kotiini Finlaysonin valkoisia peruspyyhkeitä vinot pinot. Suorastaan "hamstrasin" niitä. Samaiset pyyhkeet pyörivät edelleen käytössä, nyt olen päättänyt että tulee vielä päivä kun päivitän pyyhkeet tähän päivään. Ihan kaikki.
Ja vähemmän on enemmän systeemillä, ehkäpä ostan juuri kylpypyyhkeitä tyyliin 2 kpl/nenä ja käsipyyhkeitä pinon. Ja nautiskelen niistä vähintään sen seuraavan 10 vuotta.
 
Toinen juttu on se, että  olen aina rakastanut apteekista ostettavia sydän kuviolla varustettuja vaaleanpunaisia perushammasharjoja. Ne on vaan olleet juuri minun suuhuni sopivia. Mutta: Hatkahdin kokeilemaan tätä pinkkiä sähköhammasharjaa (hammaslääkärin suosituksesta) ja en ole kertakaan sen jälkeen enää pessyt hampaitani "manuaalisella" mallilla. ;) Uskoisin, että hammasharjaa en enää manuaaliseen vaihda. Niiiin hyvää laatua tekee nuo nykyajan harjat, eivätkä ole enää edes kovin hinnakkaitakaan.
 
Hauskaa päivän jatkoa kaikille!

1 kommentti:

  1. Ehkä noita Finlayson tuotteita tulisi ostettuakin, jos valmistus tapahtuisi Suomessa. Taitaa olla joutsenmerkki vaan noilla Familonin puolen tuotteilla. :/

    VastaaPoista

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!