torstai 24. tammikuuta 2013

KappAhl -Newbie mallisto

Viime vuoden keväällä huomasin KappAhlin kauniin Newbie-malliston. Ostin silloin parille kaverille vauvalahjoja tuolta, ihania prinsessapitsiunelmia ja farkkumekon muistaakseni. Sinänsä KappAhl ei ole ollut suosikki lastenvaatekauppani, koska useita reklamaatioita olen joutunut heidän tuotteistaan tekemään, viimeksi tänä syksynä Xoxo malliston toppahousuista, jotka jouduttiin vanhimmalle pojalle silloin ostamaan kun ei mm. Reimalla enää ollut hänen kokojaan.. Nuo housuthan hajosivat käsiin niin sanotusti ekalla kokeilukerralla, enkä halunnut toisia enää tilallekaan.. Eikä tuo ollut ainoa rekkula mitä sinne olen joutunut tekemään, valitettavasti. Eikä todellakaan ole nyt tarkoitus haukkua maanrakoon tätä putiikkia, olen kuullut myös paljon hyvää esimerkiksi juuri edullisista lasten ulkoiluvaatteista! Kuitenkaan KappAhlin tyyli ei ole ihan sitä mistä pidän, kaikki örkkivaatteet ja liian teinix-vaatteet isoille pojille eivät ole koskaan innostaneet, joitain yksittäisiä kivoja juttuja sieltä olen aina napsinut mukaan esim. tähtipipoja.. Mutta tämä ihana Newbie mallisto on jotain ihan muuta. Se on vaan niin kaunis. Sieltä tuli shoppailtua vähän aikaa sitten vauvalle muutamia ihanuuksia muunmuassa kuvassa näkyvä tähtibody. Katsotaan, josko nämä olisivat toimivia ja kestäviä, toivossa on hyvä elää. Olen tehnyt viidettä muksua odottavana äitinä sellaisen havainnon, että mitä enemmän lapsia on, sitä enemmän merkitsee vaatteissa laadukkuus. Niin ja tietysti käytännöllisyys ja istuvuus, ulkonäön lisäksi. On tiettyjä merkkejä, joita osaan jo kaihtaa ja tiettyjä, joihin voin aina vaan luottaa.. Tänä keväänä blogiin olisi luvassa aiheisia postauksia, Mailegin kanssa pientä yhteistyötä (ihania juttuja lapsille!) ja muutama muu uusi ylläri yhteistyökumppani. =)

3 kommenttia:

  1. KappAhlin Newbie on minustakin ihana mallisto, varsinkin tämän kevään. Ja ihanaa että KappAhl laajentaa Newbie-malliston kokoluokitusta 80-98cm:iin. :)

    VastaaPoista
  2. Täällä kans on ihastuttu juurikin tuohon mallistoon. Harmi vain, kun meidän maalisvauvan sukupuoli ei oo tiedossa, niin en pääse kauppaan hamstraamaan ;)

    VastaaPoista
  3. Mä kans iloitsen siitä, että mallisto laajenee! Nää on ollut käytössä ihania, pehmoisia ja todella laadukkaita mun kokemusten mukaan!

    VastaaPoista

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!