torstai 31. tammikuuta 2013

Kitchenaid tuli taloon

Pidempiaikainen unelmani, täälläkin olen tätä hehkuttanut ja pohdiskellut.. Joulupukilta vähän odottelin saavani, enkä ihan niin vähänkään.. Mutta kenties en ollut ollutkaan tarpeeksi kiltisti, kun en saanutkaan Kitchenaidiani.. =P Joulun jälkeen aloin valkoista kitchenaidia metsästämään ympäriinsä, mistään sitä ei vaan löytynyt, värillisiä kyllä oli tarjolla. Laitoin pariin otteeseen Stockmannillekin viestiä ja ei mitään.. Eilen kävin hankkimassa meille uuden leivänpaahtimen, kun entinen otti ja piiputti itsensä loppuun (kymmenen vuotta vanha!). "Yllätin" mieheni uudella valkoisella Kmix paahtimella, mutta miespä tekikin hurjemman yllärin ja kantoi tupaan KITCHENAID koneen!!! Olin yhtä hymyä kyllä ja olen edelleen. Se on kuulemma ennakkoon annettu ystävänpäivälahja minulle. IHANAA!!! Pitänee Kmixeistä tehdä omat postauksensa myöhemmin, sillä niitähän on kodissamme enemmänkin jo.. =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!