lauantai 1. helmikuuta 2014

Saanhan viedä teidät hetkeksi unelmiini?

 Eikö olekin niin, että jokaisen tytön paras kaveri on timantti? Ja että haaveilla saa ja unelmoida, ilman unelmia ei voi olla mitään saavutettavaa?
 Olen jo vuosia ihaillut Annette Tillanderin taideteoksia, oman käden suunnittelun tuotoksia. Ne on jotain niin ihania ja upeita, naisellisia koruja. Annetten omille verkkosivuille pääset suoraan tuosta linkistä ja koruja löydät myös facebookista. Minä olen ollut yhteydessä Annetten kanssa ja saanut luvan käyttää hänen upeita korukuviaan blogissani.
 Minä myönnän ihan avoimesti, että minussa asuu pieni prinsessa. On aina asunut ja tulee aina asumaan. Ehkä se on siellä jossain pirttihirmun ja maissinaksun tuoksuisen kotiäidin sisällä, mutta kyllä se siellä on. ;)
 Ottaisin IHAN KAIKKI kuvissa näkyvät korut, jos se vaan olisi mahdollista. Hykertelisin varmasti onnesta soikeana vaaleanpunaisissa haavemaailmoissani ja ihastelisin noita aina vaan yhä uudelleen.
 Ehkä minussa asuu myös se pieni kahjo. Tunnustan senkin. Jotkut pienet asiat vaan joskus tekevät elämästä elämisen arvoisen, oli se pieni unelma, haave, toteutumaton asia johon pyrkiä.. Ne on asioita jotka auttavat arjessa eteenpäin ja antavat lisäpotkua tiettyjen asioiden suorittamiseen tai saavuttamiseen.
Arvostan OSAAMISTA ja kädentaitoja niin paljon. Annettelle kiitos, kun annat minulle mahdollisuuden haaveilla upeista, värikkäistä "timanteista" ja siitä ikiomasta vaaleanpunakivisestä turmaliinikorusta. ;)

2 kommenttia:

  1. Täällä ihastuksesta huokailen !!! Tuo toisen kuvan sormus olis mulle erityisen mieluinen ♥

    VastaaPoista
  2. Noi kaikki niin miulle!! Voi että <3

    VastaaPoista

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!