tiistai 24. huhtikuuta 2012

Mies lähti Ruotsiin, minä hypin pöydillä..

Kun kissa on poissa, hiiret tanssii pöydillä.. Samantapainen ilmiö kävi meillä, kun mies lähti Ruotsiin työkomennukselle niin minä tyttö otin ohjat käsiini ja aloitin projektini..




Eli siis nuo puun väriset kattopalkit oli saatava valkoisiksi. Tässä ne ovat ekaan kertaan vahattuna, huomenna meinaan vahailla lisää. Ihan kaikkia en saanut tänään tehdyksi. Ja nuo palkit täytyy saada valmiiksi ennen kun voi alkaa listottamaan. (jonka tekemistä harkitsen vakavasti jo itse..) =) Kassotaan mitä mies tuumaa kun tulee kotiin. Hän on kieltänyt minua ryhtymästä yksin tuohon hommaan, vaan kun on niin kova pää, niin minkäs sille mahtaa. =)

Niin ja tuo vaha mitä käytin on Osmo colorin puuvahaa..

1 kommentti:

  1. Heh he, mulla on myös usein näitä projekteja, joita teen kun mies on työmatkalla ja ne on saatava valmiiksi ennen kotiutumisia :-D

    Hienot kattopalkit!!

    VastaaPoista

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!