torstai 26. huhtikuuta 2012

Never say never..



Nielaisen takaisin sanomiseni sisustustarroista.. Kunhan niitä ei ole liikaa.. Liika on liikaa, minä rakastan selkeyttä kuitenkin asioissa. Mutta liian tyhjänä ammottavat seinät alkoivat tuntua ankeilta, joten kokeeksi tilasin parit sisustustarrat (eikä mies tiedä vielä näistä mitään.. ;)).. Tykkään kyllä. Antavat kummasti ilmettä. Vielä tekisi mieli kolmas hankkia poikien pelihuoneeseen yhden taulun tilalle sohvan taakse, kun en vielä ole sopivaa kuvaa pojista siihen tauluun saanut. =) Teksti-idea vaan puuttuu.

Nuo tilaamani tarrat ovat meidän aikuisten makkarissa Ps. I love You, koska olen semmonen rakkaus ja sydän-ihminen ja mun pesulassa eli kodinhoitohuoneen oviaukossa lulee Mom`s laundry help wanted -se on vaan kiva ja hauska. Kuvan laatu hieman huono, kun vastavaloon otettu..

4 kommenttia:

  1. Hienot! Mä haluisin sellaisen "Laundry room - Drop your pants here!" Oon nähnyt joskus peltikyltin sillä tekstillä ;)

    VastaaPoista
  2. Kaverilla oli vähän aikaa sitten just sellanen peltikyltti myytävänä ja olisin sen ostanut, mutta joku toinen ehti ensin.

    VastaaPoista
  3. Noi sisustustarrat on hauskoja!

    VastaaPoista
  4. Poikien pelihuoneeseen voisi sopi esim. Game on dudes tarra :D

    Tai pelkkä Game on

    VastaaPoista

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!