torstai 23. syyskuuta 2010

Väliaikatietoja tontilta





Kävin nappaamassa lasten päiväuniaikaan parit valokuvat tontilta, kun niitä niin on kyselty minulta. Tilanne siis on tämä nyt, piakkoin siihen tuleepi sit niitä salaojituksia ja erilaisia maalajeja tai mitä hiekkoja ne oikein on. Mistä minä tiiän mitä siihen tulee, jotain kuitenkin niin, jotta päästään ne perustukset laittelemaan. Kuvissa minä siis olen autolla siinä hillittömässä montussa, mikä siinä alunperin oli.

Oli muuten kadun varteen tullut jo katolamppujen paikoituksetkin. Ihan kiva tietää mihin´niitäkin sitten tulee.

Vesiliittymäkin meillä vihdoin ja viimein on.

Tontin täytöstä täytyy kyllä sanoa, että on ollut iso homma. Iso projekti, aiheuttanut paljon päänvaivaa ja stressiä, vienyt aikaa toooodella paljon saada asiat niinkuin ne tällä hetkellä on. Mutta edelleen olen sitä mieltä, että päivääkään en vaihtaisi pois, enkä tuota kyseistä tonttia. =) Toivotaan, että se palkitsee myös sitten joskus, kunhan katu ja ympärillä olevat talot jne ovat valmiina.

VINKKI: Klikkaa sivulla olevia "vihjesanoja" vai mitä noi nyt on vaikkapa "tontin täyttö" kohdasta, niin voit samalla silmäyksellä katsella kuinka tontti on "kasvanut" ylöspäin alkuperäisestä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!