perjantai 30. maaliskuuta 2012

Reimalle suurkiitos yllätyksestä!

Sain tiistaina postipaketin, jota ihmettelin suuresti. Minulla on tapana harrastaa virtuaalishoppailua niin, että klikkailen ostokset ostoskoriin ja jälkeenpäin tutkailen korin sisältöä, enkä sitten tilaa mitään.. (no tilaan joskus kyllä jotain). Nyt tämä paketti nostatti karvat pystyyn, sillä olin www.reimashop.fi sivustolla käynyt alkukuusta klikkailemassa tuohon malliin.. Säikähdin, että nyt minulle tuli sieltä vaatteita. Aiemmin postasinkin täällä, että olen poikien kevättamineet hankkinut jo Reiman liikkeestä, jossa kanta-asiakkaille oli -20 tämän kuun loppuun, eli siis vieläkin... Varauduin jo henkisesti palauttamaan jotain postiin, mutta pakettiin perehdyttyäni löysinkin sieltä kivan viestin Reimalta ja lapsille sukkia.

Ilahdutti todella paljon, kun tämä paketti tuli ja sen innoittamana mietinkin, että arpoisin yhdet noista sukista (vapaavalintaisesti), kunhan tämä edellinen arvonta blogissani päättyy ja kun keksin sukkien kaveriksi jotain muuta pientä vielä.

MUISTAKAAHAN OSALLISTUA. Kukikkaankirjavan-pilkullinen-arvonta -linkistä pääset suoraan arvontaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!