tiistai 14. tammikuuta 2014

Mieletöntä!

 Täällä paistaa AURINKO. Ihan mieletön valoilmiö. Muutamana päivänä on jo kevätaurinko näyttäytynyt ja antanut I L O A, suunnattomasti energiaa ja inspiraatiota. Mahtavaa!
 Olen vuosittain pitänyt tapana ostaa Aune-mummon syntymäpäiväksi ensimmäiset kevään tulppaanit. Näin tein tänäkin vuonna. Mummon syntymäpäivä olisi ollut sunnuntaina. Minulle niin rakas ihminen ja tärkeä. Kaikki jotka tuntee ja tietää minua yhtään, ymmärtää miten upea ihminen hän oli.
 Lisää tätä. Tykkään. Minua ei haittaa (ainakaan vielä) ikkunoiden likaisuus tai pölyt. Itseasiassa sunnuntaina pyyhin pölyjä niin paljon, ettei niitä juuri nyt kauheasti ole edes.. Mutta äkkiäkös tuota pölyyntyy taas joka paikka. Ei haittaa, kohta saadaan OIKEA KEVÄT TÄNNE.
Kevät tuonee tullessaan suuria muutoksia ja päätöksiä ja elämä ehkä tulee muuttumaan jatkossa. On tässä vielä kuukausia aikaa ja ei sentään muuttolaatikoita olla pakkaamassa vaikka tämä kuva voisi niin antaa olettaakin. Tämän laatikon tarkoitus on toimia Alvin 10kk lapsiporttina. Alvin on alkanut kiipeillä portaissa ja aikamoista kyytiä siellä jo konttaileekin, pitää olla valppaana.

Kirjoitettuani tuon mietin; Eikö juuri keväällä ole PARAS aika tehdä suuria päätöksiä ja muutoksia. Ottaa kenties niskasta itseään kiinni, vaihtaa työpaikkaa, miettiä opiskelua tai muuten vaan elmäntaparemonttia. Aika moni niin tuntuu tekevän, miksipä en minäkin! Loppuu tämä talviuni.

Toiveikasta, innokasta ja upeaa päivää teille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!