keskiviikko 20. huhtikuuta 2011

Sattumien yhteissumma

Melko moni allekirjoittaisi minusta ominaisuuden spontaani. Noh, spontaani olin tänäänkin. Lähdettiin esikoisen kanssa ostamaan lenkkareita hänelle ja siinä kesken kaiken autoillessani huomasin erään kadun varrella liikennevaloissa pysähtyneenä, että KAS tuossa onkin sisustusliike ja se on vieläpä auki. No, ei siinä auttanut muuta kun pikaneuvotella poika innostumaan asiasta ja pysäköidä auto. Ja tutustumaan. Paikka oli kiva, sisustussuunnittelija siellä mukava. Olen tässä viimeaikoina useammassa tuollaisessa liikkeessä käynyt hakemassa ideoita ja tutustumassa tapettivalikoimaan huonolla menestyksellä. Tai no, ehkä olen tullut siihen tulokseen, että en ole oikein tapetti-ihminen, mutta silti hieman tapettipintaakin kotiini haluan, koska; En eläissäni ole tapettaja päässyt valitsemaan ja laittamaan. Vähän jotain "uutta" siis.

Noh, tämä kyseinen paikkahan osoittautuikin ihan antoisaksi ja siellä pääsin näkemään ihan LIVENÄ sen puu-tapetin (josta olen täällä puhunutkin) (Ferm living-mallistosta) ja oih kun se olikin suloisen näköinen retrohenkinen ja kaikkea.. Siinä samalla sitten selasin muutamia tapettikirjoja ja sain ideoitakin jopa. Laitan tähän parit kuvat, mitä netistä kaivelin.. Ihan vaan ajatuksena ilmaan.. Siis ne kuvat. Että voin sitten maistella vähän myöhemmin näitä.



Lisäksi eilen kävin eräässä toisessa sisustusliikkeessä, jossa törmäsin Designers guild malliston tapetteihin ja niissä oli erityisesti yksi mikä silmää miellytti. Yritän etsiä kuvaa siitäkin vielä tähän..

Mielestäni tämä tapetti on kuin liidulla piirretty.

Lisään vielä samaan postaukseen pari muuta tapettia, joista pidän ja joita voisin harkita käyttäväni uudessa talossa..

Ja vielä loppuun tämä omituisuuden multihuipentuma, joka ei satu kirveellä veistettynäkään meidän värimaailmaan; Paitsi tänään olen saanut siihenkin idean, että miten se sattuisi..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!