tiistai 14. kesäkuuta 2011

Tilastoista hieman

Minä en ole mikään tilastoihminen sinänsä, mutta välillä seurailen kuka ja mikä ja mistä ja milloin on käynyt sivuillani katselemassa. Pääosin blogin seuraajat, ylläri, ovat Suomalaisia mutta myös muutamia ulkomaalla asuvia blogini seuraajia on! Piirun verran alle 50 000 sivun avauskertaa on nyt koko blogin aikana ollut  ja viime kuun (toukokuu) aikana hiukan vajaa 8000 sivun avausta. Koko ajan käyrät nousevat ja lukijamäärä tuntuu nousevan myös. Terveisiä vaan kaikille seuraajille ja selvästi olen huomannut, että on näitä vakiokävijöitäkin ihan kiva joukko jo täällä! Ja mä niiin toivon, että kunhan talo joskus valmistuu, niin pääsen kirjoittelemaan vähän eri vinkkelistä blogiani.. (Katsotaan mitä on tulossa..)

Niin sitähän piti vielä sanoa, että olen minä onnistunut mainostakin tekemään blogini avulla, vaikkei edes tarkoitus sinänsä ole ollut.. Mutta asiakassoittoja olen saanut kehumilleni tahoille ja jopa ihan asiakkaitakin. Sain viime viikolla vapaalippuja siitä hyvästä käytettäväkseni urheilujuttuihin, tosin laitoin ne eteenpäin koska ei todellakaan ole aikaa moista penkkiurheilua nyt harrastaa.. =)

Ja en aio alkaa mainoskanavana tätä käyttämään sen ihmeemmin edelleenkään.. Kotoisampi ehkä näin, ettei täällä pörrää mainosbannerit ihmisten riesana.. =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!