maanantai 14. maaliskuuta 2011

Esittelytalot

Ystäväni kertoi minulle viikonloppuna taas ensi viikolla olevasta taloesittelystä. Noissa on tullut aika paljon käytyä varsinkin nyt keväällä, ei siksi että juuri kyseisen talofirman talo kiinnostaisi tai että etsisi jotain ihmeempää, ihan vaan siksi että alkuun halusin hahmottaa tilaa (pohjapiirrokset eivät kerro paljon, mutta halusin oppia pohjapiirroksen + silmän avulla miettimään oman tulevan kodin tiloja) ja siksi, että minua kiinnostaa ihmisten pintamateriaalit sisätiloissa ja sisustukset. Kyllä niin utelias olen ollut. Ja tiedän kyllä muitakin uteliaita, että en ole yksin tämän kanssa. Ja tämä uteliaisuus on suoraan sitä, että osaisin sitten itse miettiä ja valita ne sopivimmat sisustusmateriaalit ja ratkaisut ja että olisi jotain näkemystä niihin kunhan itsellä alkaa olla ajankohtaista.

Kiitos ystäville ja tuttaville, joiden uudehkoissa ja vastarakennetuissa taloissa olen päässyt vierailemaan, niistä on ollut paljon hyötyä monellakin tapaa. =) Kuin myös niistä kokemuksista, jotka olette jakaneet kanssamme. Ja suosituksista. Ja ihan kaikeasta. =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!