torstai 10. maaliskuuta 2011

Jotain ihanan rouheeta ja kaunista silmälle

Minä tein salaa ostoksen. Josta en toistaiseksi ole uskaltanut/kerinnyt mainita miehellekään..Elikä menin tänään sortumaan täydelliseen heräteostokseen; Ostin Pentikiltä kaksi ihanaa uusiopuusta valmistettua tuolia/jakkaraa meidän tulevaan kotiimme. Kuvia minulla ei niistä vielä ole, koska ne nököttävät auton takapoksissa vielä. Mutta ne vaan olivat ihan mahdottoman kauniit ja ihanat, juuri oikealla tavalla rouhean näköiset ja sopivat minusta useampaankin paikkaan tulevassa kodissamme.. Katsellaan nyt sitten, minne ne mahtavatkaan asettautua loppujen lopuksi. Tein "kaikkeni" pidättäytyäkseni ostamasta näitä valioyksilöitä....Ei voi minkään. Olen tyytyväinen.

Kävin myös Kodin ykkösessä poikien kanssa katsastelemassa lampputilanteita. Melkein on tällä hetkellä sellainen tunne, että pitäisi aina ostaa jos jotain sopivaa tulee kohtuuhinnalla vastaan, mutta ei ehkä vielä ihan kuitenkaan uskalla ostella.. Ristiriitaista. Edvin muuten kysyi Kodin ykkösessä, että millonkahan tulee Kodin kakkonen... XD Herätti muissakin kysymyksen kuulleissa hilpeyttä..

1 kommentti:

  1. Mä olen ostanut lamppuja jo silloin kun talo oli vasta paperilla :-) Ainoa pulma on säilytys kun väliaikaiskämpässä ei tila meinaa riittää vanhoillekaan romppeille.
    Oon himotellut pentikin pikkupöytiä, mutta vielä ne on jääneet kauppaan. Ehkä sitä pitäisi, voihan olla, ettei niitä sopivia myöhemmin löydykään.

    VastaaPoista

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!