keskiviikko 2. maaliskuuta 2011

Tännehän saa myös purkautua?

Noniin. Minä olen idiootti, tyhmä, hahmotuskyvytön ja mielikuvitukseton sekä äärimmäisen huono tajuamaan yhtikäs mitään kolmiulotteisesti.

Meillä kun on tuohon pohjapiirrokseen piirrelty sellaiset U2-portaat ja minulla on mennyt hurjan paljon aikaa tajuta miten ne sitten kulkisivat siellä talossa käytännössä. Noh kun talopaketti sitten tuli ja se aukko sinne ylös on tehty, olen saanut visioitua miten ne portaat niinkun suunnilleen menisivät. Tajuamatta vieläkään minkä muotoinen se portaiden alle tuleva komero mahtaakaan olla... Noh.. Tänään meillä sitten kävi kyläilemässä se puuseppä joka tekee noita portaita. Ja mies ei ennättänyt paikalle, joten minä hänen kanssaan keskustelin. Ja en tajunnut A. puoliakaan ja B. Toinenkin puoli jäi vähän hämäräksi. Onneksi hän tuntui tietävän mistä puhuu ja ehdottikin meille kolmionmallisella välitasanteella olevia portaita, jotka olisivat turvallisemmat ja helppokulkuisemmat kuin nuo U2-portaat. Noh, ei siinä mitä.. Annoin aika vapaat kädet hänen suunnittelulleen, sillä ehdolla että ne on oltava KAUNIIT ne portaat. Se nyt on ihan sivuseikka sitten tietenkin..

Eikä mennytkään kun muutama tunti kun miehen kanssa oltiin sitten siellä portaiden paikkaa katselemassa ja kerroin ajatuksia portaista, niin oltiin aivan TÄYSIN ERI PLANEETOILLA noiden ajatustemme kanssa, että mikä menisi ja missä kohtaa. Ja että olisiko mihin asti seinää ja mistä kohtaa kokonaan auki jne.. Noh.. Saas nyt nähdä, että minkälaiset portaat meille sitten loppupelissä tulee.. En tiedä, että itkenkö vai nauranko. XD Tahtoo ostaa muutaman aivosolun lisää ja semmosta hahmottamiskykyä. Kiitos.

Ps. Blondiystävälleni Sannalle terkkuja sinne yövuoroon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!