lauantai 7. toukokuuta 2011

Ei välitön kustannus Kannustalon mielestä

Elikäs meillä meni reklamaatioon talon pääovi, koska se oli kuljetettu kaikista ovista alimpana ja siinä oli hurjat naulan painaumat karmeissa. Koska karmit olivat selvästi pilalla ja reklamoimme Kannustalolle, emme asentaneet kyseistä ovea paikoilleen ja jätimme väliaikaisen ulko-oven vielä paikoilleen riippulukkoineen. Lukkoliikkeen asentaja kävi asentamassa kaikkiin muihin kuuteen oveen lukot sovitusti ja tällä lukkoasennuksella oli kiire, koska aikuiskoulutuskekus vaati ovien olevan lukittuna heidän arvokkaiden tavaroidensa takia, niin lukkomies joutuu tulemaan vielä uudelleen asentaakseen lukon pääoveemme, sitten kun saamme uudet karmit/oven (varmaan pelkät karmit tulee). Ja se tekee 85 euroa meille.

Kannustalo oli sitä mieltä, ettei tämä lukkoasentajan käynti ole välitön kustannus ja eivät he ole velvollisia korvaamaan sitä käyntiä. =/ Aika kurjaa. Minä kun luulin, että Kannustalolla toimii hyvin nuo systeemit, en voinut kuvitellakaan että meille tulee 85 euron lisäkustannus siksi, että joku pöllö on laittanut ovemme naulaisen lavan päälle kuljetuksen ajaksi.

Odottelemme edelleen ulko-oveamme ja lisäksi vastausta talon piippuasiaan liittyvään reklamaatioon.

Onneksi ei mitään sen suurempia juttuja ole tullut vastaan. Ja toivottavasti ei tulekaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!