keskiviikko 25. toukokuuta 2011

Muistoja lapsuuden rakentamiskesästä

Olin alle kouluikäinen kun yksinhuoltajaäitini keksi alkaa rakentamaan meille taloa. Useita eri syitä kai siihen oli, ehkäpä en lapsena niitä voinut ymmärtääkään täysin. Mutta sen minä muistan, että pääsin olemaan rakennuksella. Minä juoksin pitkin peltojen reunoja avojaloin, ei paljon sisiliskot tai sammakot menoa haitanneet. Joskus sain osallistua "rakentamiseen" kirvesmiesten seurana ja esimerkiksi uunin muuraamisesta minulla on selkeitä muistikuvia. Sain olla hyvin korkealla..  Monenmoisia muistikuvia ja lähinnä positiivisia ja ihania. Toivon, että omat lapset saisivat myös positiivisia muistoja oman kodin rakentamisesta. <3

1 kommentti:

  1. Hei! Löysin pinta outlet mainoksen lehdestä. Joko teillä on tilattu kaikki pintamateriaalit? Jos ei niin vilkaise tästä:
    http://www.pinta-outlet.fi/
    ei kyllä mitään hajua löytyykö sieltä teille sopivaa.Putiikki löytyy Vantaalta.

    t.espoolainen tuttu

    VastaaPoista

Jokainen kommentti ilahduttaa minua, kiitos!